Latest Stories

Świeczka nocy już dogasa, kolejna noc pracy. Przewertowałem w Bibliotece Świata kilka manuskryptów. Stare zwoje, sprzed ponad 3300 lat( to 39 500 cykli ). Czarne koty kurzu sprawiły że oczy mam czerwone. Przybrałem postać człowieka, jestem wyższy, sprawniejszy, tolerowany, przy okazji to zabawne- jestem całkiem przystojny, jak na wasze realia. Kiedy wdzierasz się niepostrzeżenie, nie ma to znaczenia, tym bardziej dla szczura. Wiele ksiąg to prawidła filozoficzne, każdy z nich traktuje o tym jak żyć. Dla ludzkiego bezpieczeństwa przystaje na ten manifest. Uwielbiacie bezpieczeństwo. Jesteście cząsteczkami wody znajdującej się w akwarium. Każdy jako niezależna cząsteczka - to zupełnie inny twór czy idea. Tak uważał Platon. Choć często się mylił. Jesteście tą częścią zwaną bytem, sensem. Jesteście. Materialnie, jesteście materią lub myślą.Dla siebie samych zwierząt samoświadomych nasze JA jest urzeczywistnione. A łatwo wyobrazić sobie że coś jeszcze nie istnieje ? Przecież każda chwila to nowość. Każdy iPhone, tablet, kolekcja diora. Cóż ich wcześniej nie było. Więc czemuś sensu nie nadano. Nie jesteście materią lub myślą. Wiem że to widzicie. Sensem życia jest to iż wolne idee reagują, w nieskończenie różnej interakcji stosując pewne prawo wszechświata. Czytanie ksiąg w innym języku nie było łatwe. Było wręcz trudne. Odnalazłem jednak słownik. Znał większość języków, postanowiłem go przeczytać. Nauczyłem się kilku opracowań wyjątkowo szybko. Chciałem sprawdzić czym dla Was jest losowość spójna, czynnik dzięki któremu moja świadomość podróżuje i miesza się z innymi. Jedno z opracowań zadowoliło mnie szczególnie. Jan Kazimierczak Teoria gier w cybernetyce. Magiczne zaklecie: olfactory bulb cerebrum cerebellum -wiedziałem już wszystko. Następnie - John Rose Zastosowanie i skutki automatyzacji. Frederic S Mishkin - Ekonomika pieniądza, bankowości i rynków finansowych. Aż trafiłem na Buffetta. Strategicznie, powinienem zdobyć władzę, czyli pieniądze. Te opracowania mi to umożliwią. O 3:17:18 czasu rzymskiego natrafiłem na coś dziwnego. La chiesa del Santissimo Nome di Gesù. Jestem w Rzymie, w Kościele Jezusa. Najbardziej wpływowa osoba na świecie, to Jezus. Tam szukałem odpowiedzi na pytanie czym jest Rękopis Wojnicza.   [youtube fEx0qPfVTOE]

Categories: