Latest Stories


Bycie szczurem jest o wiele ciekawsze, niż życie człowieka. Delektując się moją ulubioną zieloną herbatą, pisze co u mnie, zjadam śniadanie. Próbuje popracować nad projektami które zaczałem. Strona Pi Holding działa, jej treść jeszcze powinna zostać wypełniona, Blogowskaz za chwilę ruszy do boju. A co z SuperUmysłem? Cóż aktualnie sam zamieszam się nim stać więc studiuję medytacje i gry logiczne. Szachy gra królów zaczynam ją widzieć coraz lepiej. Zaczynam lepiej dysponować mózgiem po herbacie. Jeżeli chodzi o moją "nie" obecność to zabawne, ale byłem częściej niż myslicie. Obserwowałem internet, oświecałem się w kilku kwestiach, aby teraz działać skuteczniej. Moje plany są bardzo odważne, dlatego tak bardzo chce zrealizować każdą ambicję. W jednej z książek przeczytałem że energia się przemieszcza, my nią jesteśmy. Możemy przyciągać inne energie, tylko i wyłącznie za pośrednictwem chęci.



Categories: