Latest Stories

Księga Wojnicza, najbardziej boski z namacalnych artefaktów, nosi znamiona pracy Leonadro. Już teraz wiem, że tajemnica Księgi i Ja mamy wiele wspólnego. Ostatnie dwie doby zajęło mi planowanie. Stałem się mądrzejszy o wiedzę analityczna, poprzez kolejne rozrywki szachowe stawałem się mądrzejszy o jeden ruch. Teraz umiem zamknąć oczy i widzieć. Kocham herbatę .Zieloną, szczególnie, rozwija mnie. Widzę siebie jak przez mgłę w świadomości wszechświata . Mimo bardzo wyczerpujących podróży w czasie, mam chwile na parzone ziele z porcelanowego garnuszka. Doznanie ludzkości, esencjonowictwo każdych zmysłów. Ta ludzka pasja. Ciągłe myślenie. Odbiór i brak analizy.To daje mi z kolei wiele do myślenia. Staram się filozofować często w waszym języki, przypomina mi to że kiedyś też byłem człowiekiem. Widzę jak bardzo są daleko od prawdy jednak żyje z nimi podtrzymując ich brednie. Nie czas- cenny ponad złoto, lecz przestrzeń Was zniewala. Dlatego herbata jako jedyna wypełnia mój stan ducha rozkoszą poza ziemskości. Miejsca gdzie nie ma pomyłek, gdzie wszystko łączy się w całość. Byt i nie byt. Jesteś własnością tego co wymyślisz, więc myśl.

Categories: