Latest Stories

Plan działania. Odkąd pojawiłem się w tym czasie, uczyłem się aby dokonał się mój cel. Przyszłość wydarzyła się już, dlatego wiem że należy ją tylko wypełnić. Biały Szczur, którego czerwone oczy mienią się tajemniczą mocą, nie dają mi spać. Obsesyjnie wertuje nowe Karty, opracowania zajmują połowę przestrzeni jaką posiadam. Wszystko ułożone w jedną nielogiczną całość. Aby odnaleźć Cel: -Musze stać się ultra majętny, to da mi władzę -Powinienem przyciągać ludzi, pozwoli mi to stworzyć SuperUmysł -Czytać więcej książek, aby odrzucić AntyMaterie, wstrzymująca Proces Tworzenia -Wychować potomnych w swoich przekonaniach, aby pomogli mi w adaptacji każdego czasu i przestrzeni -Stworzyć organizację, być Okiem u Szczytu Piramidy -Zaprzestać podróży w czasie, aby docenić podróże w przestrzeni -Poznać jeden język w każdym jednym cyklu Założenia: Biznes-Stworzyłem organizację zrzeszającą utalentowanych ludzi, w świecie uważanych za geniuszy. Następnie ich potencjał wykorzystać do tworzenia Sieci. Sieć-organizacja na czele której stoi Czarny Szczur. To organizacja o profilu biznesowym, koneksyjnym, opiniotwórczym, potrzebna do produkowania dużych ilości pieniędzy. Zarządzana z Magistrali Wiatru Magistrala Wiatru- a częściej biznesowy Wiatrak ma opanować Waszą Wielką Bibliotekę, Internet. Należy zasiać ziarenko którym posili się wielki odsetek ludzkich istnień. Nazwijmy to terminologią- chodzi o hiperkonsumpcje. Rynek pozwoli zrozumieć najbardziej pierwotne potrzeby ludzi. Zakładam iż ciemnotą lepiej manipulować. Łatwiejsza droga to ta w której wdzieramy się do ludzkiego umysłu Kluczem. Klucz- Założeniem organizacji jest bezpośrednio wpływanie na decyzje ludzi aby poszerzali jej szeregi. Opiera się na filozofii spójności Wszechświata. Prawo Przyciągania.

Categories: