Latest Stories

Właśnie dzisiaj mija mój pierwszy cykle w waszych czasach. Zgodnie z moimi przewidywaniami znajduję się teraz w czasie przełomu. Wisząca nad nami czarna chmura sygnalizuje wojnę, już nie długo będziemy widzieć świat w stanie wielkiego poruszenia. Ta wojna nie pochłonie tyle ofiar ile w rzeczywistości by mogła, nie zostanie użyta broń masowego rażenia. Na pewno nie poleje się tyle krwi, ta wojna będzie toczyć się wokół banków, unii i innych spiskowców. Udało mi się pokonać pierwszy cykl tego czasu wyłączając kompletnie wieści z mediów. Dzisiaj media nie służą, one szukają sługi. Każdy z nas roznosi wirus informacji po świecie, pytanie skąd my czerpiemy informacje. Jedyną rzetelną informacją jest to co widzimy. To czego doświadczamy.

Categories:

    Znajdź mnie na facebooku

    Napisz do mnie list.

    Nazwa

    E-mail *

    Wiadomość *

    Poszukaj mnie na Twitterze

    Created by: Twitter on web